koffer terug!! finally - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ellen en Aldwin - WaarBenJij.nu koffer terug!! finally - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ellen en Aldwin - WaarBenJij.nu

koffer terug!! finally

Door: El & Al

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Aldwin

04 September 2007 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

we hebben eindelijk onze 2de koffer terug. Het heeft nog een paar dagen langer geduurd, maar we hebben hem!! yeeh! We zijn inmiddels ook van hotel verhuist, van St Kilda's naar Melbourne city. Het hotel in st kilda's was op zich wel redelijk, alleen een groot minpunt: er werd tot 6uur 's ochtends door gefeest. Dat hielden wij dus twee nachten vol, haha. Nu zitten we een nachtje luxe; we gaan zo bubbelen in het bubbelbad op de top of de building!!! Wat een leven! Morgen gaan we richting Frankston, gerrit en betty bezoeken. En vrijdag gaan we naar Wahgunyah, naar Hilda.
En dan zijn we dus inmiddels al weer een week verder. Nou jullie horen wel weer van ons hoe het daar is geweest.
Melbourne was by the way erg leuk. We hebben veel gezien...foto's word hem helaas voor jullie nog niet. We zijn zo slim geweest om het stekkertje van de fototoestel naar de computer te vergeten. Dus dat komt later...
Dikke kus Ellen en Aldwin.
ps het weer is hier wel lekker. De lucht is blauw, alleen de wind is nog een beetje koud.

• 04 September 2007 - 18:41

Fien Van Herwaarden:

Leuk,om het ook mee te lezen.Heerlijk genieten en wees voorzichtig.groetjes Adrie en Fien.Ook de groetjes aan Gerrit en betty.

• 06 September 2007 - 07:53

Papa/mama:

ok. dat is dan weer goed geregeld
    hoe gaan jullie naar Gerrit,met de trein.
    Doe de groeten en nog veel plezier
    papa en mama

• 06 September 2007 - 09:58

Johanna:

Hallo allebei

wat fijn dat de koffer terug is. Nu echt op stap. geniet ervan.

• 07 September 2007 - 05:08

Corine:

Gelukkig maar, kunnen jullie nu lekker verder gaan. Groetjes aan gerrit en betty en een dikke zoen. Geniet er van xxx Corine en alessandro

• 07 September 2007 - 07:33

Leen & Annemarie:

Fijn dat jullie nu al zo genieten. Maak er een mooi gebeuren van. Wij kijken in gedachten met jullie mee! Mogelijk kunnen jullie je vakantie nog verlengen? Zonder Aldwin blijkt het 5e namelijk plotseling wel gemakkelijk te kunnen winnen (12-2 tegen Nieuweschans). Groetjes en heel veel plezier!

• 08 September 2007 - 09:29

Leon:

Met jullie katje gaat alles goed, het is al een beetje mijn katje aan het worden.
    Wel lekker om uit huis te zijn. (sorry pap mam) Veel plezier en goetjes x broertje

• 09 September 2007 - 14:09

Leen:

Zondag 9 september. BNC3 - FcLewenborg5, uitslag 1 - 5. Moet ik nog meer zeggen?
    Groeten, Leen.

• 09 September 2007 - 15:31

Jan:

Hoi kanjers.

Zo te lezen kun je wel grensrechter worden bij je voetbalteam.
    Maar hoe gaat daar met jullie?
    Heb je al een auto en toer je door het land?
    Allemaal vragen van mij maar ik ga ervan uit geen bericht goed bericht.
    Geniet ervan.

• 10 September 2007 - 17:48

Danny En Cary:

He Ellen en Aldwin,
    Ik heb begrepen dat ons eerste bericht niet is doorgekomen. Jammer, ik had een verhaal van ong 2 uur lezen. Nee hoor geintje. Ik hoop dat jullie het nog naar je zin hebben. Mary Ann en Eggo zijn zondag bij ons chalet geweest in Wanneperveen. We konden helaas niet varen ivm het weer maar was zeer gezellig. Danny is druk aan oefenen als cowboy van de Village People (YMCA). Zaterdag is de uitvoering in de schouwburg van Meppel. Voor een goed doel. Zal wel lachen worden.
    Laatste nieuwtjes uit Nederland:
    Luciano Pavarotti overleden, Wilders noemt minister Vogelaar "knettergek"' we zijn in Nederland dik tevreden over ons uiterlijk (dit kan je op 2 manieren lezen), Yuri van Gelder 2de op de WK maar mag niet naar de OS, Taliban rukken op tot vlakbij Nederlands kamp, Duitse politie wipt voor diesel en zegeltjes de grens over, Laren gaat achteruit; het dorp krijgt een Hema,mobieltjes maakt hersenen traag, reisbranche voert actie tegen toeslag op vliegtickets,Nederland-Bulgarije 2-0.
    Zo hoef je geen krant te kopen ha ha.
    Nog heel veel plezier and no worries mates.
    Danny Cary Robin Inge en Alwin