Eerste berichtje van down under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen en Aldwin - WaarBenJij.nu Eerste berichtje van down under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen en Aldwin - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje van down under

Door: Ellen & Aldwin

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Aldwin

02 September 2007 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!
Nou we zijn er eindelijk, na een lange reis. We hebben zo'n beetje alles tegen gehad onderweg wat tegen kan zitten. Eerst mochten we niet landen op Londen, er was iets gebeurt. Na een aantal rondjes te hebben gevlogen mochten we wel landen. Toen hadden we precies 5 minuten om het volgende vliegtuig te halen...die haalden we net...mocht dat vliegtuig niet opstijgen. Weer wachten dus. Toen we in Hong Kong aankwamen en weer wilden opstijgen was er ineens iets mis met de motor van het vliegtuig...zaten we dus weer in een stilstaand vliegtuig. MAAR: al met al waren we toch maar 2 uur later dan normaal in Melbourne.
Onze koffers waren alleen eenzaam in Londen achtergebleven, nice.. We hebben er inmiddels 1 terug, de ander wordt morgen naar ons hotel gebracht.
Vandaag hebben we rond gekeken in St. Kilda's, een erg mooie plek vlakbij Melbourne aan het strand. Morgen gaan we Melbourne zelf onveilig maken. En een van de twee dagen daarna gaan we naar Gerrit en Betty.
Tot schrijfs!! Liefs Ellen en Aldwin
ps Leon, hoe is het met ons katje??
pss Anneleen & Remco nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!

• 02 September 2007 - 08:04

Chris & Anneleen:

Hallo wereldreizigers!

We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen en hopelijk is de reis zelf wel een beetje meegevallen...
    Dank je wel voor de felicitaties! Mn vader en siny zijn toch vrijdag nog geweest & t was gezellig! Van Chris krijg k binnenkort mn cadeautje: een gouden slavenarmband :D!!!
    Nou veel plezier, geniet van elke dag! En we hopen dat jullie niet teveel kunnen schrijven, want dat betekend dat jullie veel mooie dingen aan het beleven zijn (maar we willen natuurlijk wel n beetje op de hoogte worden gehouden;-))

Veel liefs en kus, Chris & leentje.

• 02 September 2007 - 11:14

Eggo En Mary-Ann:

Hallo lieverds,
    Fijn dat jullie alweer 1 koffer terug hebben. Hebben jullie ons nog zien zwaaien vanaf de Panoramadek?
    Veel plezier en geef Gerrit en Betty een dikke zoen van ons.
    Kus mama en papa

• 02 September 2007 - 12:15

Johanna En Jan:

Hoi Kanjers

We hebben elkaar nog telefonische gesproken uiteraard zijn we blij dat jullie goed zijn aangekomen op een koffer na.
    We hopen dat jullie een fijne vakantie gaan beleven.

Veel liefs Johanna en Jan.

P/s met Donder gaat het goed, Leon vind het vreemd dat hij helemaal niet naar buiten wil.
    Misschien vind Donder het leuk bij Leon?

• 02 September 2007 - 15:49

Auktje:

hoi ellen en aldwin,
    wat een gedoe ,maar je bent gelukkig veilig aan gekomen,wat voor weer is het daar?
    ik wens jullie veel plezier!!
    dikke knuf auktje

• 03 September 2007 - 17:57

Wanda En Jacco:

Hee mensen

Wat hebben jullie weer een reis achter de rug. Hoop dat de 2e koffer ook al onderweg is. jullie blij dat je dubbel gepakt hebt? had je je reispil nog genoemn el? veel last gehad van bijwerkingen?
    Ben vandaag alleen naar de sportschool gegaan, was erg saai. ben benieuwd hoelang ik dat volhou zonder je elliepel...
    Hoe is t weer daar op dit moment? ga lekker rondreizen en zijn zeer benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

liefs jac en wan