Op doorreis naar Brisbane - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen en Aldwin - WaarBenJij.nu Op doorreis naar Brisbane - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen en Aldwin - WaarBenJij.nu

Op doorreis naar Brisbane

Door: El & Al

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Aldwin

12 September 2007 | Australië, Sydney

Hello everybody!!!

We zijn de afgelopen 4 dagen in Wagunyah en omgeving geweest, bij Hilda en John. Was zeer gezellig. We hebben heel wat wijnproeverijen gehad ( ja, dat moest wel, daar staan ze daar bekend om). We waren daarna behoorlijk teut. Normaal gesproken spuug je de wijn weer uit en dan verder proeven; maar dat vinden ze hier zonde, hahah.
We hebben nog geen kangaroe gezien...alleen dan op ons bord :) was best lekker. We hebben ook haai gehad, ja we doen ons best om alles uit te proberen! hihi. Verder zijn we naar een waterval geweest, dorpjes en musea bezocht en naar een bierproeverij geweest...en natuurlijk moesten we mee naar het casino.
We hebben gisteren de trein naar Sydney genomen, waar we nu wachten op de trein door naar Brisbane. Daar gaan we ergens een camper o.i.d. huren.
Jullie horen wel weer van ons!! Het weer word steeds warmer naar mate we hoger komen, dus dat is helemaal top!
Kus Ellen en Aldwin

• 12 September 2007 - 08:06

Auktje:

hoi luitjes,
    fijn te horen dat jullie naar je zin hebben,geniet er maar lekker van,want zo,n reis heb je niet vaak in je leven,veel plezier! groetjes uit groningen

• 12 September 2007 - 12:57

Wanda:

Hee hoi!!

Dus.. daar steeds warmer?? hier koelt t al erg af. bijna weer truien weer. hoe gaat t met foto's schieten...aL genomen?
    Dus... wijn en bierproverijen? Zijn jullie straks de kenners?
    geniet er lekker van

Liefs wanda

• 12 September 2007 - 18:20

Mary-Ann En Eggo:

G'day lieverds,
    Hebben jullie al veel foto's gemaakt? Fijn dat jullie al zo veel hebt gezien. Was de boottocht op de Murraylake de moeite waard? Ik weet zeker dat Hilda het leuk heeft gevonden dat jullie een paar dagen bij hun hebben doorgebracht. En nu lekker je eigen ding doen!
    Veel plezier!!!

• 13 September 2007 - 02:40

Ellen En Aldwin:

Ja we hebben al veel foto's gemaakt. Maar die kunnen jullie pas zien als we weer thuis zijn.
    Kus