Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ellen en Aldwin - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ellen en Aldwin - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: El & Al

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Aldwin

16 September 2007 | Australië, Brisbane

Hey allemaal,
We zijn nu al een paar dagen in Brisbane. We hebben de stad verkent, en een rondvaart gemaakt over de Brisbaneriver. Het is hier elke dag erg warm, echt lekker. Zo'n graadje of 30.
Gister zijn we naar Moriton eiland geweest. Dat was echt onbeschrijvelijk mooi. Witte stranden, helder blauw water en een hele mooie natuur met veel palmbomen. We hebben hier een quad gehuurd en zijn over het eiland gaan crossen, echt heel cool was dat. We zijn zo helemaal naar boven gereden en daar was het uitzicht schitterend. Vandaag zijn we naar een koala resort geweest. Hier hebben we onder andere koala's geaaid, kangeroes gevoerd, en Ellen heeft een krokodil vastgehouden. Gelukkig hadden ze de bek dicht gebonden met een touw, want hij draaide telkens zijn hoofd om een lekker hapje uit mij te nemen, hahaha.
We hebben trouwens ook vliegtickets geboekt voor over 2 week terug naar Sydney. Dit bleek nog goedkoper te zijn dan die treinreis van 14 uur!!! Hadden we dat maar eerder geweten, haha. Nu is het maar 1,5 uur vliegen.
Voor morgen hebben we een camper geboekt. Daar gaan we dan de komende 2 week mee toeren. Dus we zijn zeer benieuwd hoe dat zou zijn...
Dit was het wel weer. Hopelijk gaat bij jullie ook alles goed. En we schrijven wel weer!!

Liefs Ellen en Aldwin

• 16 September 2007 - 10:08

Auktje:

ik lees het wel weer ,jullie hebben het erg leuk samen,ik vindt het erg leuk om de berichtjes te lezen,geniet van de tijd,en doe voorzichtig,dikke knuf

• 16 September 2007 - 10:18

Charlotte Veenstra:

Hey,
    Super dat jullie het tot nu toe mooi hebben gehad. Wat fijn dat het ook zulks lekker weer is.

Ellen, stoer dat je een krokodil hebt vastgehad. Ik had ook eigelijk niet anders verwacht, hihi.

Succes met het toeren, wordt vast geweldig!

Tot laters
    Liefs Charlotte

• 16 September 2007 - 13:35

Bibi:

wat een gewelige dingen maken jullie mee, zeg?? Heel veel plezier met jullie rondreis in de camper. Ga niet met wildvreemde krokodillen mee!

• 16 September 2007 - 18:45

Janet:

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Het klinkt allemaal ontzettend goed. Zou haast jaloers worden... haha. Geniet ervan!
    Liefs Janet

• 23 September 2007 - 18:28

Melanie:

Klinkt allemaal erg leuk....
    Ik ben in jouw plaats naar Groningen geweest tegen Fiorentina.... hele mooie wedstrijd! Geniet nog even en tot over een paar weken..

Groeten,

Karlan en Melanie